Bel ons - 010 742 10 18

  • Inloggen op afstand

    Inloggen op afstand

    Als een van onze Agents je een 6-cijferige inlogcode geeft, kun je deze in het onderstaande veld invoeren.

    Als je klaar bent, kun je op onderstaande knop drukken zodat wij in kunnen loggen op jouw computer.

    of

  • Zoek een verkooppunt

Veelgestelde vragen

Hier kom je alles te weten over Geek Squad. Wie we zijn, wat we doen en waar je ons kunt vinden.

Veelgestelde vragen over Geek Squad

  • Uit welke mensen bestaat Geek Squad?

    Ons team bestaat uit technologie-experts die ervoor zorgen dat al je apparaten in goede staat verkeren.

    In 1994 is Robert Stephens ons bedrijf begonnen vanuit zijn woonplaats Minnesota, in Amerika. Hij begon met een fiets, een laptoptas en 200 dollar. 18 jaar later zijn er meer dan 20.000 speciaal getrainde Agents wereldwijd te vinden in 1 van onze geselecteerde winkels.

  • Hoe kunnen jullie mij helpen?

    Verzekering

    Geek Squad biedt op maat gemaakte verzekeringen voor je telefoon of tablet. Deze verzekering is er speciaal voor apparaten die in 1 van onze geselecteerde winkels gekocht zijn en is tot ongeveer een week na aanschaf af te sluiten.

    Technische ondersteuning

    Bi de verzekering krijg je ook technische ondersteuning op alle apparaten binnen jouw huishouden. Wil je alleen een technische ondersteuning hebben? Dat kan ook. Je kunt dan kiezen uit 2 abonnementen waarbij het niet noodzakelijk is om de apparaten bij 1 van de door ons geselecteerde winkels te hebben gekocht. Je kunt kiezen uit ondersteuning voor 1 apparaat, of voor alles binnen jouw huishouden. Deze ondersteuning geldt voor 7 dagen per week van 08:00 t/m 22:00 uur.

    Services in de winkel

    Wanneer je direct contact nodig hebt met een Geek Squad Agent, zijn deze beschikbaar in 1 van onze geselecteerde winkels. Als je geen Support abonnement hebt, zijn deze eenmalige diensten beschikbaar voor een vaste prijs, ongeacht hoe lang het werk duurt.

    Reparatie

    Wanneer je toestel of tablet raar begint te doen, kan dat heel vervelend zijn. Bekijk de simpele oplossingen die je zelf kunt verrichten, of als je jouw telefoon of tablet gerepareerd wilt laten worden door ons, kun je naar 1 van onze winkels gaan.

    Kennisbank

    Onze Agents delen hun kennis van alle technische snufjes om ervoor te zorgen dat je het meeste uit je apparaten kunt halen. Hier kun je hints & tips vinden, problemen oplossen aan de hand van een stappenplan, inzicht krijgen in de nieuwste en meest spraakmakende gadgets, veelgestelde vragen bekijken, reviews doornemen en nog veel meer onderwerpen inzien.

  • Wat is Geek Squad Support (technische ondersteuning)?

    Een maandelijks abonnement voor 7 dagen per week van 08:00 t/m 22:00 uur technische ondersteuning per telefoon. Dit kan als onderdeel zijn van je Geek Squad Protect & Support abonnement, maar er kan ook een los abonnement worden afgesloten.
    Geek Squad Support One is een support abonnement voor 1 apparaat.
    Geek Squad Support All-in One is een support abonnement voor alle apparaten binnen je huishouden.
    Binnen het Geek Squad Protect & Support heb je technische ondersteuning voor alle apparaten binnen je huishouden.
    Bel ons wanneer je mobiele telefoon problemen geeft of je computer vastloopt voor vriendelijk en hoogwaardig advies.

  • Wat is Geek Squad Protect (verzekering)?

    Geek Squad biedt op maat gemaakte verzekeringen voor je telefoon of tablet. Deze verzekering is er speciaal voor apparaten die in 1 van onze geselecteerde winkel gekocht zijn en is tot ongeveer een week na aanschaf af te sluiten.

  • Waar kan ik Geek Squad vinden?

    Wanneer je op zoek bent naar een 1 van onze geselecteerde winkel met een Geek Squad Agent kan je onze zoek een winkel gebruiken om de dichtstbijzijnde vestiging te vinden.
    Daarnaast zijn we 7 dagen per week van 08:00 tot 22:00 telefonisch bereikbaar om op afstand je technische problemen op te lossen.

  • Hoe kan ik contact met Geek Squad opnemen?

    Je kunt ons bellen. Ons Geek Squad Support team is 7 dagen per week van 08:00 tot 22:00 telefonisch bereikbaar op het gratis nummer: 010 742 10 18. Ons Geek Squad Protect team is 6 dagen per week bereikbaar. Op maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:30 uur en op zaterdag van 10:00 tot 16:00 uur.
    Onze team zitten vol Agents die je graag helpen bij het oplossen van je problemen.
    Je kunt ons ook mailen. Voor Support zaken kun je mailen naar infosupport@geeksquad.nl en voor Protect zaken kun je mailen naar infosupport@geeksquad.nl.

    NB: Als je belt vanaf een vaste lijn is het nummer gratis, wanneer je vanaf een mobiele telefoon belt, kan de provider wel belminuten in rekening brengen.

  • Waar bevindt het callcenter van Geek Squad zich?

    In Rotterdam. Het is 7 dagen per week van 08:00 t/m 22:00 uur bemand door Agents die klaar staan om je gesprek aan te nemen en je te helpen.

  • Hebben jullie een Facebook, YouTube en Twitter account?

    Jazeker, je kunt onderstaande links gebruiken om ons op te zoeken en gedag te zeggen.

  • Kunnen Agents helpen met producten die ik bij een andere winkel heb gekocht?

    Jazeker. Ongeacht waar je de producten gekocht hebt, kunnen we je helpen met installeren, optimaliseren of problemen oplossen. Producten hoeven niet in 1 van onze geselecteerde winkel te zijn gekocht.

  • Leggen Agents alles duidelijk aan me uit?

    Absoluut. We zijn er om je te helpen alles uit je apparaten te halen en we zullen de tijd nemen om uit te leggen hoe een probleem zo op te lossen is dat het niet nog een keer gebeurd. Of je nu spreekt met een Agent in de winkel of aan de telefoon, we zorgen dat we makkelijk aanspreekbaar en vriendelijk zijn en dat we klaar staan om te helpen.

  • Ik heb een probleem met mijn computer, kunnen jullie helpen?

    We kunnen je helpen als de computer aan de volgende minimum systeemeisen voldoet:
    Als je twijfelt of je computer hieraan voldoet, of niet zeker weet wat jouw specificaties zijn, kan je altijd even bellen voor advies.

    • Windows 7 of hoger voor PC en laptop
    • Mac OS 10.4.6 met de laatste updates voor Mac
    • Processorsnelheid van 1.2GHz of meer
    • Ten minste 512MB geheugen (ram)
    • 2GB beschikbare schijfruimte
    • Een werkende breedband internetverbinding

    Onze voorwaarden voor computer reparaties

    • Je moet zelf geldige licenties hebben voor je besturingssysteem (Windows/OSX) en applicaties op jouw computer. Je moet deze voor kunnen leggen als we erom vragen.
    • Het is je eigen verantwoordelijkheid om te zorgen voor een back-up voor we beginnen met ons werk. Vraag onze Agents om hulp of advies indien gewenst. Het kan voorkomen dat we kosten in rekening brengen voor een back-up dienst.
    • Je gaat akkoord om redelijkerwijs onze instructies te volgen, ook met betrekking tot beveiliging van een systeem.
    • Je bent zelf verantwoordelijk voor het gebruik van een bijgewerkte antivirus applicatie en andere beveiligingsmaatregelen waar nodig.
  • Bij welke technische problemen kan Geek Squad NIET helpen?

    Er zijn maar weinig technische problemen gerelateerd aan consumentenelektronica waar Geek Squad niet bij kan helpen. Echter bieden we geen ondersteuning aan klanten die vanuit een zakelijke omgeving IT-problemen hebben of problemen gerelateerd aan de volgende onderwerpen:

    • Server opstellingen
    • Eigen domeinen en Active Directory netwerken
    • VPN & WAN verbindingen
    • Complexe netwerken
    • Complexe firewall instellingen
  • Wat doen jullie met mijn persoonlijke gegevens?

    Je gegevens zijn bij ons veilig. We delen geen gegevens met derden zonder jouw toestemming. Zie hiervoor ook onze privacy statement.

Abonnement op technische ondersteuning

  • Wat houdt een abonnement op technische ondersteuning bij Geek Squad in?

    Een maandelijks abonnement voor 7 dagen per week van 08:00 t/m 22:00 uur technische ondersteuning op 1 of alle apparaten binnen je huishouden. Bel ons wanneer je mobiele telefoon problemen geeft of je computer vastloopt voor vriendelijk en hoogwaardig advies.
    Een abonnement op technische ondersteuning is inclusief:

    • 7 dagen per week van 08:00 t/m 22:00 uur technische ondersteuning.
    • Oplossingen vanaf afstand voor je computer. Onze Agents kunnen over internet verbinden met jouw computer en je problemen oplossen.
    • Hulp bij het instellen van nieuwe apparaten.
    • Het overzetten en back-uppen van foto’s, video’s en contacten tussen apparaten.
  • Hoe kan ik een abonnement afsluiten?

    Dit kan of via 1 van onze geselecteerde winkels, of via een van onze Agents, bereikbaar op 010 742 10 18.

  • Wat is de looptijd van mijn Geek Squad abonnement?

    Geek Squad heeft een looptijd van de betaalde premie, met een maximum van 3 maanden. Het is dagelijks opzegbaar. Het is zo dat Geek Squad geen premie terugbetaald, dus ben je verzekerd en heb je technische ondersteuning voor de periode zolang je premie is betaald.

  • Hoe kan ik mijn Geek Squad abonnement stopzetten?

    Je kunt je Geek Squad polis opzeggen door het online formulier in te vullen en te verzenden. Daarnaast is het mogelijk om jouw opzegging door te bellen via 010 742 10 18 (optie 4). Tevens kun je ons een e-mail sturen via infoprotect@geeksquad.nl, graag onder vermelding van het polisnummer, klantnaam, postcode en huisnummer. Je behoudt de verzekering en de technische ondersteuning tot aan de datum dat je betaald hebt.

  • Wordt er een kredietcontrole uitgevoerd?

    Nee, er wordt geen kredietcontrole uitgevoerd bij het afsluiten van een abonnement voor technische ondersteuning en/of verzekering.

  • Hulp op afstand

    • Wat is hulp op afstand en hoe werkt het?

      Dit is wanneer een Agent verbinding maakt met je computer over het internet om je probleem op te lossen. Het is veilig en betrouwbaar.
      Er zijn veel problemen die op deze manier door een Geek Squad Agent worden opgelost en maak je geen zorgen, we zijn tegelijkertijd met je aan de telefoon en zullen alle handelingen uitleggen en toelichten terwijl we ze verrichten.

      Voor we verbinding met je computer maken, krijg je van ons een zes cijferige pincode. Deze heb je nodig wanneer we de verbinding tot stand gaan brengen.
      Wanneer de verbinding voltooid is, kan onze Agent de muis gebruiken. Je zult de cursor over het scherm zien bewegen zonder dat je zelf iets hoeft te doen.
      De verbinding kan op elk gewenst moment onderbroken worden en als we klaar zijn wordt de software die we gebruiken van je computer verwijderd.

Als je vraag hier niet wordt beantwoord, kan je ons bereiken op:

010 742 10 18