Bel ons - 010 742 10 18

  • Inloggen op afstand

    Inloggen op afstand

    Als een van onze Agents je een 6-cijferige inlogcode geeft, kun je deze in het onderstaande veld invoeren.

    Als je klaar bent, kun je op onderstaande knop drukken zodat wij in kunnen loggen op jouw computer.

    of

  • Zoek een verkooppunt

Op dit moment kun je een Geek Squad claim helaas alleen in de winkel indienen.

Helaas is het op dit moment nog niet mogelijk om online een claim in te dienen. Daarom willen wij u hier graag informeren wat u moet doen om de claim in te dienen.

Waar moet je zeker op letten voordat je een claim kunt indien:

In het geval van een Diefstal/Verlies claim:
  • Belangrijk is om in geval van diefstal binnen 48 uur aangifte te doen.
  • Meldt u ook aan uw netwerkprovider de diefstal van uw mobiele telefoon en/of tablet.
  • Indien er sprake is van “onbevoegde gesprekskosten” is het belangrijk dat u uw netwerkprovider binnen 24 uur hiervan in kennis stelt. Alleen dan kunt u een beroep op de verzekeraar doen voor het claimen van deze “onbevoegde gesprekskosten”.
  • Indien u bovenstaande heeft gedaan, kunt u naar de dichtstbijzijnde winkel om een claim in te dienen.
  • In het geval van een Schade claim:

    In geval van schade kunt u naar de dichtstbijzijnde winkel om de claim in te dienen. De medewerker van de winkel zal eerst samen met u bekijken of het probleem/mankement te verhelpen is. Wanneer dit niet het geval is zal worden bekeken of wij het defecte toestel of de defecte tablet kunnen vervangen en/of laten repareren.