Bel ons - 010 742 10 18

  • Inloggen op afstand

    Inloggen op afstand

    Als een van onze Agents je een 6-cijferige inlogcode geeft, kun je deze in het onderstaande veld invoeren.

    Als je klaar bent, kun je op onderstaande knop drukken zodat wij in kunnen loggen op jouw computer.

    of

  • Zoek een verkooppunt

Hoe dien ik een klacht over Geek Squad in?

Door technische problemen is het helaas op dit moment nog niet mogelijk om online een wijziging in uw gegevens door te geven. Wij willen u vragen om telefonisch contact op te nemen met 010 742 10 18.

Wist je dat Geek Squad …

  • Meer dan 95% van de claims goedkeurt?
  • Met de Financial Ombudsman Service samenwerkt?
  • Je meerdere mogelijkheden tot het indienen van een klacht geeft, zoals via telefoon en via email met onze eigen klachtencommissie.

Als u niet tevreden bent met onze reactie op uw klacht

Als u het gevoel heeft dat wij niet al uw vragen hebben beantwoord of dat u nog aanvullende informatie wilt verstrekken, laat het ons dan direct weten en wij zullen uw verzoek opnieuw in behandeling nemen. Maar als u niet tevreden bent met het resultaat van uw klacht, kunt u de Financial Ombudsman Service verzoeken om een onafhankelijke beoordeling van uw klacht. Indien wij uw klacht niet binnen 8 weken hebben opgelost, kunt u hen altijd verzoeken om uw klacht te behandelen.

Als u twijfelt of de Financial Ombudsman Service uw klacht in behandeling zal nemen, kunt u direct contact met hen opnemen voor advies. Deze dienstverlening is gratis en onpartijdig. Teven heeft contact met hen (in welk stadium van uw klachtendossier dan ook) geen invloed op uw wettelijke rechten.

De contactgegevens zijn:

Financiële Ombudsman Service
Exchange Tower
Londen
E14 9SR

Zij zijn telefonisch bereikbaar via : +44 20 7964 0500

U kunt een e - mail sturen naar : complaint.info@financial-ombudsman.org.uk

Of u kunt inloggen op hun website : www.financial-ombudsman.org.uk