Bel ons - 010 742 10 18

  • Inloggen op afstand

    Inloggen op afstand

    Als een van onze Agents je een 6-cijferige inlogcode geeft, kun je deze in het onderstaande veld invoeren.

    Als je klaar bent, kun je op onderstaande knop drukken zodat wij in kunnen loggen op jouw computer.

    of

  • Zoek een verkooppunt

Reparatie proces

Als jouw telefoon defect is en je hebt een Geek Squad Protect & Support abonnement, kun je naar één van onze winkels, zodat de medewerkers dit zo goed mogelijk kunnen oplossen.

Telefoon & Tablet:

Als in de winkel blijkt dat de telefoon of tablet defect is en het probleem niet ter plekke kan worden opgelost, zal die ter reparatie worden opgestuurd. Onze reparatie partner controleert of het defect binnen of buiten de garantievoorwaarden van de leverancier valt. Indien het defect binnen de garantievoorwaarden valt, zal onze reparatie partner de telefoon of tablet zo snel mogelijk repareren en retourneren. Indien het defect buiten de garantievoorwaarden valt, zal na goedkeuring van de claim, zal onze reparatie partner de telefoon of tablet zo snel mogelijk repareren en retourneren.

Zie voor meer informatie de Algemene Voorwaarden van jouw Geek Squad abonnement.