Bel ons - 010 742 10 18

  • Inloggen op afstand

    Inloggen op afstand

    Als een van onze Agents je een 6-cijferige inlogcode geeft, kun je deze in het onderstaande veld invoeren.

    Als je klaar bent, kun je op onderstaande knop drukken zodat wij in kunnen loggen op jouw computer.

    of

  • Zoek een verkooppunt

Geek Squad Protect & Support voor je telefoon & tablet

Vanaf slechts €1,99 per maand is jouw telefoon of tablet verzekerd en ontvang je alle technische ondersteuning die je nodig hebt.

24/7 een verzekerde telefoon en 7 dagen per week van 08.00-22.00 uur technische ondersteuning.

Je telefoon of tablet is verzekerd tegen diefstal, verlies, schade door ongelukken en water-/vochtschade. Tevens vergoedt Geek Squad tot €300 aan accessoires en tot €10.000 aan onrechtmatig gebruik en ben je in het buitenland gedekt . Je kunt zelfs vanaf een PC/laptop je telefoon of tablet terugvinden, blokkeren en wissen, als deze is gestolen of als je deze bent verloren. Geek Squad zorgt na goedkeuring van de claim voor een vervangende telefoon. Bovendien geeft Geek Squad jouw technische support op al jouw apparaten die binnen het eigen huishouden aanwezig zijn.

Computing Collection

7 dagen per week van 08.00 – 22.00 uur technische support.

Verzekerd tegen diefstal, verlies en schade.

Claim indienen in een van onze winkels door jou uitgekozen.

Geen jaarcontract, maar iedere dag opzegbaar.

Inclusief een app om je telefoon terug te vinden, blokkeren en wissen.

Lid worden?

Dat kan bij aanschaf van een telefoon bij de Phone House.

Of bel onze Agents voor meer info

010 742 10 18

Wat krijg je?

Geek Squad Protect & Support op je telefoon

ProtectTelefoon & TabletSupportAll home technologie
Diefstal   E-mail Support **  
Schade door ongelukken   Telefonische support **  
Water-/vochtschade   Remote support ***  
Verlies   Alles van de menukaart  
Accessoires tot € 300 Telefoon/tablet terugvinden ****  
Buitenlanddekking   Telefoon/tablet blokkeren en wissen ****  
Onrechtmatig gebruik tot € 10.000    

Geek Squad is een handelsnaam van Connected World Services BV. Geek Squad handelt als bemiddelaar inzake deadministratie en het aanbieden van Geek Squad verzekerings- (protect) en support producten. De verzekerde risico’s wordengedragen door Aviva Insurance Limited (Aviva). Aviva is geregistreerd in Schotland onder bedrijfsnummer 2116 en als schadeverzekeraar in het WFT-register. Op de verzekering is het Nederlands recht van toepassing. Bij claims geldt een eigen risico. Prijswijzigingen, druk- en zetfouten voorbehouden.

** 08.00 uur t/m 22.00 uur - 7 dagen per week. *** Voor Laptop en Desktop. Voor Telefoon/Tablet is het afhankelijk van het besturingssysteem, apparaat en connectie. **** Voor Telefoon en Tablet en het is afhankelijk van het besturingssysteem, apparaat en connectie.

Wat is de premie en het eigen risico?

Geek Squad heeft alle telefoons ingedeeld in banden. Bij de aanschaf van de telefoon of tablet is verteld welke premie maandelijks moet worden betaald, waardoor je kunt herleiden in welke band de telefoon behoort. Deze premie wordt per kwartaal via automatische incasso afgerekend of per jaar bij het afsluiten van de polis.

 Maandelijkse premieEigen risico
Band 1 € 1,99 € 10,00
Band 2 € 4,99 € 20,00
Band 3 € 8,99 € 30,00
Band 4 € 10,99 € 30,00
Band 5 € 12,99 € 50,00
Band 6 € 13,49 € 50,00
Band 7 € 14,49 € 50,00
Band 8 € 16,49 € 50,00
Band 9 € 17,49 € 60,00
Band 10 € 18,99 € 60,00

Wat is wat?

Protect (Verzekering)

Dekking van schade door ongelukken, diefstal en verlies:
Schade door ongelukken: als je telefoon of tablet defect is, zal deze opgestuurd worden naar onze reparateur waar de schade zal worden hersteld
Diefstal: als je telefoon is gestolen, zal Geek Squad je, na goedkeuring van de claim, voorzien van een vervangende telefoon
Verlies: als je je telefoon bent verloren, zal Geek Squad je, na goedkeuring van de claim, voorzien van een vervangende telefoon

Accessoires:
De accessoires die je hebt gekocht bij de telefoon of tablet zijn meeverzekerd tot € 300

Buitenlanddekking:
Geek Squad biedt dekking tot 60 kalenderdagen aaneengesloten buiten Nederland, waarbij Geek Squad je, bij terugkomst in Nederland, na goedkeuring van de claim, binnen 2 werkdagen voorziet van een vervangende telefoon

Onrechtmatig gebruik:
Als je telefoon is gestolen of je bent deze verloren, zal Geek Squad onrechtmatig gebruik tot € 10.000 dekken

Eigen Risico:
Geek Squad vraagt je een eigen risico te betalen om jouw vervangende telefoon of tablet in ontvangst te nemen

Support (Technische ondersteuning):

E-mail Support:
Onze Support Helpdesk is 7 dagen per week van 08.00 – 22.00 uur beschikbaar om je per e-mail te ondersteunen

Telefonische Support:
Onze Support Helpdesk is 7 dagen per week van 08.00 – 22.00 uur beschikbaar om je telefonisch te ondersteunen

Remote Support (Support op afstand):
Onze Support Helpdesk is 7 dagen per week van 08.00 – 22.00 uur beschikbaar om jou op afstand, via een inlogprogramma waarbij je toestemming moet geven, te helpen bij problemen van je apparaten. Dit is wel afhankelijk van het besturingssysteem van het apparaat

Telefoon/tablet terugvinden, blokkeren en wissen:

Geek Squad helpt je met het instellen van een "Device Locator", zodat je de locatie van de telefoon of tablet kunt bepalen als je deze kwijt bent of als deze is gestolen, deze kunt blokkeren, foto’s (indien mogelijk) van de vinder maken en eventueel de data wissen

Belangrijke gegevens

Geek Squad Protect (verzekering)

Tel. 010 742 10 18 (gratis) maandag - vrijdag
Vanuit buitenland +31 10 742 1018 (lokaal tarief) 09.00 - 17.30 uur 
Chat geeksquad.nl/contact zaterdag
E-mail info infoprotect@geeksquad.nl 10.00 - 16.00 uur
E-mail claim indienen claim@geeksquad.nl  
E-mail klacht klachten@geeksquad.nl  
E-mail opzegging stoppen@geeksquad.nl  
Website geeksquad.nl  

Geek Squad Support (technische ondersteuning)

Tel. 010 742 10 18 (gratis) maandag - zondag
Vanuit buitenland +31 10 742 1018 (lokaal tarief) 08.00 - 22.00 uur
E-mail info infosupport@geeksquad.nl  
E-mail klacht klachten@geeksquad.nl  
E-mail opzegging stoppen@geeksquad.nl  

Netwerk en Service Providers

De vermelde openingstijden gelden voor het blokkeren van je netwerk. Voor overige netwerk vragen kunnen andere openingstijden gelden.

  Tel. Online
KPN/Hi +31 6 1200 1200 Mijn KPN/Mijn Hi
Telfort +31 6 2600 1200 Mijn Telfort
Vodafone/Sizz +31 800-0094 My Vodafone
T-Mobile +31 6 2400 1200 My T-Mobile
Landelijke Politie 0900 - 8844